My Blog List

Monday 5 November 2012

yeayyyy!!!!!!! im Graduated ALd!!!!

Assalammualaikum......w..bt...mmg betaun aku da x update blog nih...letih & xde mase la..ye la now bkn cm dulu..masa utk menulis & melepak 2 telalu byk...but now..nk cri masa utk melepak sgt3 ssh..yela aku bkn lagi begelar seorg pelajar....pelik>???? ahahhahahahahahhaha...Alhamdulillah aku sudat tamat pengajian di uum setelah tamatnya sesi praktikal aku pad 25 mei!!! alhamdulillah...beberapa bulan kemudian aku ditawar untuk bekerja di sebuah syarikat yg x besar mna pn..emmmm tp blhla utk pengalaman awal aku..yela nowadays ni ssh sgt nk cri keje'n.....emmmm! so aku acceptla...salary???1stly mmg x bape nk puas ati tp dsbbkan keje ssh nk dpt so aku x kshla..aku x bepuas ati ngn keje 2 dats y aku masih lg mencari2 yg sesuai..so...after 3 months aku bekerja aku dapat surat jemputan untuk majlis konvokesyen aku!!! of course & 4 sure aku sgt3 happy!! yeah im felt very3 sad bcause my convocation without my bff(bella) but sesedih2 aku maybe die lagi sdih sbb x dpt join...so aku cube 4 accept kenyataan.....so..fyi, majlis konvo aku 2 ari selasa 9/10/12 so aku apply cti awl2 la seminggu!!! hahahhahahahah..then 2 ari b4 aku da betolak ke kedah wif my mom sista & my laling!!! aku sgt2 hepy sbb dpt bwk mak aku tgk konvo aku!! ALHAMDULILLAH....tp aku xde rse excited pn..rse cm biase2 je...so aku dptla jmp beberapa sahabat2 pengajian ku....mcm2 ragam & peel sahabat2...ade yg ok ade yg belagak ade yg meluat....hahahahha! tp hepy la jgak dpt jmp ngn dorg...so on dat day my laling la yg jadi fotografer aku..sweetkan....dahla dye yg drive then die tman aku kmne2 je...so ape yg special ea dat day??? mybe yg special aku dpt hepi kan amak aku n aku dpt rse sndiri amek scroll dr ntah sape ntah....x sia-sia usha aku selama 4 tahun di UUM thank pada lecturer n sahabat yg byk membantu dan menyokong semasa aku di UUM.... so kt bwh ni gamba2 konvo aku..enjoice!



actly aku nk upload gamba ngn mak aku..tp x blh la pulak...emmmmmmmmmmm next tym la....daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment