My Blog List

Friday 29 June 2012

WhAT's g0iN oN???

now pkul 12.28 minit tgh malam...pe yang aku wat tgh2 mlm ni???cube teka2???hahahhahahah cam besela, rutin harian aku tym aku x dapat keje ni..apply kejela..ape lg..haishhh bosan da aku, da bape byk aku apply..da bpe byk aku g interview tp keje x dpt2 gak lagi.tension n give up!! Xpela, aku masih mampu besabar..mngkin rezki aku x smpai lg (sedapkan ati sndiri).So now...????? aku da sebulan abis praktikal n dlm masa sebulan ni aku habeskan masa aku dgn interview, kuar bjalan2, mlepak2, mengabeskan duit, mkn n tdo...rase mcm happy jgk r sbb da lme x feel free cmni kt umahkan...tp stress 2 dtg balik bile dgr kwn2 da dpt keje n intrview yg aku g x dpt2...emmmmm...SABAR AJA..SABAR! yup, aku masih terus berjuang untuk mendapatkan duit..So perkembangan terbaru aku>??? ALHAMDULILLAH... semuanya datang dari ALLAH.  sbb aku da berjaya completekan aku pnye degree...fuhhh!! 4 years aku kt sintok tp actlly bile da lpas 4 years 2 rse cm x lme pon kt sana...tp sbenarnye aku sgt2 mrindui UUM.... Sbb pe????hahahhahah, firstly kt c2la aku mula mngenali sahabat rapatku a.k.a BFF aku...bell!!, kedua kat c2 jugakla aku mngenali si dia..my lovely hubby..memori yg x'n dilupakan n byk lagi knangan2 yg x mngkin aku lupekan..wat i want 2 say is i miss my uum life wif bell and shazrin..!! ooooh ngantok r plak..jom tdo u olllzzzzz!!nite2..b4 2 lyankan gamba2 terbaru ...hihihihi


                                                                   

No comments:

Post a Comment